Osnova njihovog uticaja leži u tome što ih slede milioni ljudi. U tome su uspeli zahvaljujući ličnom pristupu stvarima kojima se bave, koje ih interesuju, koje im znače. Kao i u svakoj drugoj profesiji. Internet, kao najdemokratskiji medij otkad mediji postoje, pružio je svima iste šanse. Isto polazište. Uspeli su samo oni koje kvalifikuje talenat, hrabrost, uverljivost u nastupu, harizma, onaj posebni nedefinisani faktor označen slovom X. Uticajnim ličnostima se veruje šta god da drže u ruci, ispred kog god izloga da stoje, koju god hranu da jedu. Oni ne promovišu proizvod već sebe. Sve na šta ukazuju prstom vredi, jer je to deo njihovog životnog stila. Kao publika, muškarci su mnogo podozriviji od žena, ali i oni su, u velikom finalu, poklonili poverenje onima sa kojima bi se rado menjali. Na kraće ili duže vreme.

Muškarci nerado priznaju da postoje oni koji su bolji od njih. Još teže da ima takvih kojima se dive. A najteže da bi bar jedan dan živeli život drugog muškarca. Ova petorica su dobila to priznanje i naklonost pripadnika sopstvenog pola…

1

2

3

4

5


Srpsko izdanje najuticajnijeg muškog magazina na svetu, pokrenuto je na jesen 2013.

esquire.rs


Text is copyright protected and is the property of esquire.rs and doroteo.rs


MAN.AT.HIS.BEST / lifestyle & fashion


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post